بهترین فلوشیپ درد در تهران

برای پیدا کردن بهترین فلوشیپ درد در تهران متقاضی درد می بایست سوابق تحصیلی، سوابق کاری، اخلاق کاری و همینطور نمونه جراحی های انجام شده توسط فلوشیپ درد مورد نظر را در نظر بگیرد. در اینجا ما به برخی از خصوصیات دکتر نوید ابوالاحرار بهترین فلوشیپ درد در  تهران اشاره می کنیم.

فلوشیپ درد در تهران دکتر ابوالاحرار

تعریف رشته فلوشیپ فوق تخصصی اینترونشنال درد بصورت دقیق به این گونه است که : رشته فوق تخصصی اینترونشنال درد شاخه ای از علم طب است که اساس آن مدیریت بیماری هایی است که در آن بیماران دچار دردهای مزمن هستند یعنی دچار دردهایی هستند که بیش از سه ماه به طول می انجامند. در این رشته درد به عنوان یک مقوله محوری و اختصاصی مورد بررسی و تشخیص، کنترل و درمان قرار می گیرد. مدیریت درد یک درمان چند بعدی است که همه ابعاد درد به شکل چند وجهی ( روحی وجسمی ) مورد بررسی و درمان قرار می گیرد.

علائم زانو درد عصبی - مطب دکتر نوید ابوالاحرار در تهران

چرا دکتر نوید  ابوالاحرار از بهترین فلوشیپ درد در تهران است ؟

• ​​دانش بالا و تراز اول کشوری: دکتر نوید ابوالاحرار با کسب مدارک عالی از بهترین دانشگاه ها و بهترین دبیرستان تهران ( علامه حلی تهران) فارغ التحصیل شده است
  • تجربه بالا: انجام بیش از ۵ هزار مراجعه کننده درد تا سال ۹۸ در طول مدت کمی از امتیازات بالای دکتر ابوالاحرار است. لازمه ی جراحی بینی وجود یک جراح بینی با تجربه و دوره دیده است تا بتواند تکنیک های مناسب و متناسب برای هر بینی را اجرا کند، صحت این کلام را با رضایت بیماران جراحی شده می توان دریافت نمود.
  • اخلاق کاری: از بارزه و شهرت دکترابوالاحرار وجدان کاری ، صداقت در کلام، تلاش برای حفظ سلامت بیمار، وجدان بالای کاری است. که صحت این مطلب را با مراجعه حضوری و مشاوره با دکتر ابوالاحرار میتوان دریافت کرد. ایشان هرگز منافع خود را بر بیمارانش ترجیح نمیدهد.​​

در واقع دکتر ابوالاحرار ، بهترین فلوشیپ درد  است به خاطر این سه کلمه: علم – تجربه – اخلاق کاری.